گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

برگزاری نشست دو روزه کمیته داد خواهی ولایتی با نماینده گان رسانه های محلی هرات

نشست دو روزه کمیته داد خواهی ولایتی با نماینده گان رسانه های محلی هرات روز پنج شنبه به پایان رسید.

مسئولان کمیته داد خواهی ولایتی هرات هدف از راه اندازی این نشست را همکاری بیشتر میان رسانه های محلی و نهاد های جامعه مدنی به ویژه کمیته های داد خواهی عنوان میکنند.

غلام فاروق راسب مسئول کمیته داد خواهی ولایتی هرات میگوید: از سه سال به اینسو کمیته هایی در سطح ولسوالی های انجیل، گذره و شهر هرات به هدف تلاش برای رفع مشکلات در سه بخش عمده از جمله زراعت، معارف و مصئونیت غذایی ایجاد کرده اند.

وی می افزاید: مشکلات در راستای معارف، زراعت و مصئونیت غذایی زیاد است و از همین رو آنان تلاش نمودند تا با راه اندازی برنامه هایی در سه سال گذشته توجه مسئولان را در رفع مشکلات در این عرصه را جلب نمایند.

در این نشست تفاهمنامه ایی میان کمیته داد خواهی ولایت هرات با شماری ازنماینده های رسانه های محلی این ولایت نیز به امضا رسید.

همایون نظری مسئول  ولایتی کمیته  مصئونیت خبرنگاران هرات در این نشست گفت: رسانه های محلی در راستای رفع مشکلات بزرگ و آگاهی دهی در بخش های مختلف برای مردم با این نهاد همکاری بیشتر خواهند کرد.

شماری از فعالان مدنی و مسئولان رسانه های محلی هرات که در این نشست اشتراک نمودند حمایت شان را از راه اندازی برنامه های داد خواهی به منظور رفع مشکلات اساسی در جامعه اعلام نمودند.

گفتنیست کمیته های داد خواهی علاوه بر هرات در دو ولایت دیگر از جمله تخار و ننگر هار فعالیت دارند.

مسئولان این کمیته در ولایت هرات تاکید دارند که پس از این برنامه های شان را در بخش های مختلف به منظورداد خواهی و رفع چالش های بزرگ جامعه گسترش خواهند داد.

معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.