گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

آغاز کار بازسازی و داغ گیری جاده های شهر هرات

مسئولان اداری شاروالی هرات از آغازکار باز سازی و داغ گیری جاده های شهر هرات خبر می دهند .

این مسئولان می گویند بودجه که برای آسفالت و داغ گیری جاده های هرات در نظرگرفته شده است نزدیک به300 ملیون افغانی می باشد که به تازگی به دسترس این اداره قرار گرفته است.


عبدالاحد فقیریار مدیر مالی و اداری شاروالی هرات می گوید: از مجموع بودجه ی اختصاصی این اداره 26 ملیون آن در راستای بازسازی و داغ گیری جاده های این ولایت در نظر گرفته شده که کار آن شروع شده است.

او می گوید: طبق پلان این اداره در سال جاری 15 کیلومتر جاده در هرات جدیدا آسفالت می شود که تا چند روز دیگر روند آسفالت جاده های هرات آغاز می گردد.


به گفته ی وی: شرکت هرات غوربند که مسئولیت آسفالت بخشی جاده های هرات را در سال گذشته بدوش داشته کار آسفالت نزدیک به 5 کیلومتر جاده از سال قبل را نظر به مناسب نبودن اوضاع جوی تکمیل نکرده که در سال جاری تکمیل می گردد.


مسئولان شاروالی هرات  همچنان بر بازسازی بلوار ها و زیبا سازی این شهر تاکید دارند.

در همین حال احسان الله حیات سخنگوی والی هرات می گوید:جاده هاییکه در شهر هرات نیاز به آسفالت دارند زیاد است اما طبق تصامیم صورت گرفته جاده هایی که قرار است در سال جاری از سوی شاروالی هرات آسفالت شود اولویت بندی گردیده است.

وی تاکید دارد که برای کنترول کیفیت کار آسفالت جاده ها از سوی نهاد های مختلف به صورت جدی نظارت صورت می گیرد.


در نظر نگرفتن کیفت کارآسفالت جاده های شهر هرات در چند سال اخیر یکی از دلایل اصلی تخریب زود هنگام جاده های این ولایت گفته می شود.

شهروندان هرات بر این باورند تا زمانیکه در راستای کیفیت کار آُسفالت جاده های هرات دقت لازم در نظر گرفته نشود همواره شاهد تخریب زود هنگام جاده های تازه ساخت در هرات خواهیم بود.


هر چند عدم کیفیت کار اسفالت جاده های شهر هرات همواره  شکایات مردم را در قبال داشته است اما اینبار مسئولان شاروالی هرات برکیفت کار اسفالت جاده  های داخل شهری این ولایت تاکید دارند.

گزارشی از معروف عطایی 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.