گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

تثبیت بهای گاز مایع در ولایت هرات

بعداز شکایات شهروندان هرات مبنی بر افزایش بهای گاز مایع وزیر تجارت و صنایع کشور به این ولایت آمد و وعده کاهش در بهای گاز مایع را به شهروندان این ولایت داد.

اکنون با گذشت چند روزاز این سفر وزیر تجارت و صنایع کشور مسئولان ریاست مواد نفتی و گاز مایع ولایت هرات از تثبیت نرخ گاز مایع سخن می زنند.

روزبه شجاع سرپرست اداره مواد نفتی و گاز مایع ولایت هرات می گوید: بهای هر کیلو گاز مایع در ولایت هرات 37 افغانی تعین شده است .

وی می افزاید: این نرخ بادر نظر گرفتن تمامی جوانب آن از سوی این ریاست تثبیت گریده که پس از این لازم الاجرا می باشد .

بنا بر اظهارات وی : اگر کسی بیشتر از قیمت تعین شده گاز مایع را در شهر هرات به فروش برساند با آن بر خورد صورت گرفته و مجازات می گردد.


در همین حال مسافر قوقندی سخنگوی وزارات تجارت و صنایع کشور از عملی شدن تعهدات وزیر تجارت و صنایع برای مردم هرات سخن زده تاکید دارد که دیگر بهای گاز مایع در ولایت هرات افزایش نخواهد یافت.

وی می افزاید:مشکلات ترانزیتی و کاهش واردات گاز مایع در ولایت هرات باعث افزایش بهای گاز در این ولایت شده بود که در حال حاضر این مشکلات بر طرف شده است.


به گفته ی وی : هم اکنون وزیر تجارت و صنایع کشور در حال دیدن از وضعت تجارت و صنایع در برخی ازولایات کشور می باشد که در پایان این سفر، برنامه های مفیدی در عرصه ی برطرف سازی مشکلات شهروندان کشوردر زمینه ی تجارت و صنایع از سوی این وزارت روی دست گرفته می شود.


از سویی هم نماینده گان مردم در شورای ولایتی هرات از عملی نشدن وعده های وزیر تجارت و صنایع کشور مبنی بر کاهش بهای گاز مایع سخن می زنند.

توریالی طاهری معاون شورای ولایتی هرات می گوید: هر چند وزیر تجارت و صنایع در سفر اخیرش به هرات وعده کاهش نرخ گاز مایع را داده بود اما اکنون در نرخ گاز مایع در شهر هرات کاهش دیده نمی شود و هر کیلو گاز تا 45 افغانی به فروش می رسد.


شماری از شهروندان هرات نیز می گویند: به دلیل بی پروایی مسئولان هموراه نرخ گاز مایع در ولایت هرات از سوی دوکانداران و تاجران بلندبرده شده است.

انان می گویند: هر چند وزیر تجارت و صنایع کشور هفته ی گذشته در سفرش به هرات وعده کاهش بهای گاز مایع را در چند روز آینده داده بود اما تا کنون نرخ گاز مایع در این ولایت کاهش نیافته است.


این در حالیست  که مسئولان اداره مواد نفتی و گاز مایع ولایت هرات نرخ هر کیلو گاز مایع را در این ولایت 37 افغانی تثبیت نموده اند و دیده شود که در روز ها آینده نرخ گاز مایع از 37 افغانی در هر کیلو بیشتر به فروش خواهد رسید یا خیر.

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.