گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

افزایش آمار سرقت وسایط نقلیه در ولایت هرات

افزایش بیکاری در هرات عامل اصلی سرقت ها در این ولایت می باشد.

مسئولان امنیتی در هرات میگویند: فقر اقتصاد و نبود کار برای مردم در این ولایت باعث شده تا آمار سرقت ها افزایش یابد.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات می گوید:در این اواخر هر هفته نزدیک به 6 مورد سرقت وسایط نقلیه در این ولایت به ثبت می رسد.

او علاوه می کند که تا کنون صد ها مورد سرقت وسایط نقلیه موتورسایکل و موتر به ثبت رسیده که پارک نمودن این وسایط در اطراف جادها هنگام شب عمده ترین دلیل سرقت این وسایط می باشد.


آقای احمدی تاکید دارد تا زمانیکه زمینه ی کاری برای مردم این ولایت فراهم نشود در آمار سرقت ها کاهش نخواهد آمد.

در همین حال شماری از نماینده های مردم درشورای ولایتی هرات نیز ازافزایش سرقت ها ابراز نگرانی نموده برتوجه بیشتر نیرو های امنیتی در این عرصه تاکید دارند.

توریالی طاهری عضوشورای ولایتی هرات می گوید: نه تنها سرقت وسایط نقلیه در شب صورت می گیرد بلکه سرقت این وسایط در روز نیز به دلیل نبود پارکینگ های معیاری صورت می گیرد.


از سویی هم شماری از شهروندان هرات که از افزایش روز افزون واقعات سرقت وسایط نقلیه به شدت شاکی می باشند از بی پروایی مسئولان سخن می زنند.

آنان تاکید دارند که روز به روز واقعات سرقت وسایط نقلیه در این ولایت بیشترمی شود و هیچ تدابیری به منظور جلو گیری این سرقت ها از سوی مسئولان امور روی دست گرفته نشده است.

 

هر چند اولین باری نیست که سرقت وسایط نقلیه در ولایت هرات صورت می گیرد اما آنچه مردم این ولایت را نگران ساخته  افزایش این واقعات می باشد.

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.