گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

پلان هایی به منظور راه اندازی عملیات های نظامی در حوزه غرب کشور درفصل زمستان

مسئولان امنیتی  حوزه غرب کشور از راه اندازی عملیات گسترده به منظور پاک سازی مناطق مختلف این زون از وجود مخالفین مسلح دولت در فصل زمستان خبر می دهند.


تاج محمد جاهد قومندان قول اردوی 207 ظفر در کنفرانس خبری که با حضور شماری از مسئولان امنیتی  این زون در قول اردوی 207 ظفر برگزار شد تاکید نمود که درسه فصل گذشته مخالفین حکومت دراین حوزه شکست خوردند.

وی اضافه می کند که  طی نه ماه گذشته در حوزه غرب کشور بیش از یک هزار تن از مخالفین دولت  کشته و زخمی، دها میل سلاح و مهمات شان ضبط و بیش از 500 ماین جاسازی شده در مکان های مختلف خنثی گردیده است.

آقای جاهد دراین کنفرانس خبرگفت: به منظور گسترش ساحات امن در حوزه غرب کشور قرار است در فصل زمستان عملیات بزرگی را در این حوزه راه اندازی کنند.


قابل ذکر است که درگیری های اخیر بین دو گروه مخالف طالبان در ولسوالی شیندند هرات یکی از واقعات بزرگ نا امنی طی نه ماه گذشته در این زون گفته میشود که در نتیجه ی آن 100 تن از هواداران هر دو طرف کشته و زخمی شده اند .

جنرال عبدالمجید روزی قومندان امنیه  ولایت هرات دراین کنفرانس خبری گفت::  این درگیری که بیش از 10 روز ادامه داشته است به تازه گی وباپادرمیانی پاکستان میان طرف های درگیرجنگ درولسوالی شیندند هرات آتش بس شده است.


 جنرال دوبلدی قومندان نیرهای خارجی درحوزه غرب که در ااین کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت بر حمایت قاطع نیرو های آیساف از نظامیان افغان تاکید نمود.

 وی گفت که نیرو های آیساف آماده اند تا برای تامین امنیت ساحات مختلف حوزه غرب کشور از نیرو های امنیتی افغان حمایت جدی نمایند.


این درحالیست که شماری ازآگاهان اموردرغرب کشورسال 2015 را برای نیروهای امنیتی افغان سال مهم وپردست آورد میخوانند

زارشی از معروف عطایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.