گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

نگرانی از فروش یونیفورم نظامی دربازارهرات

شماری از شهروندان هرات از خرید و فروش لباس های نظامی در بازار ابراز نگرانی نموده وازمسئولان امورمیخواهند تا جلوفروش یونیفورم های نظامی را بگیرند.

آنان میگویند: بار ها شماری از افراد با استفاده از یونیفرم های نظامی دست به سرقت ها و نا امنی ها زده اند اما با آنهم تا کنون در راستای جمع آوری این لباس های نظامی کاری نشده است.

آنان تاکید دارند دوکان های زیادی در شهر هرات وجود دارد که دست به تولید لباس ها و نشانه های نظامی می زنند و به آسانی تولیدات شان را به فروش می رسانند.


در همین حال مسئولان قومندانی امنیه هرات بر جمع آوری یونیفرم های نظامی از سطح شهر تاکید می ورزند.

جنرال عبدالمجید روزی قومندان امنیه  هرات میگوید: موجودیت یونیفرم های نظامی نزد افراد غیر مسئول خلاف قانون است و نیرو های امنیتی تلاش دارند تا این افراد را شناسایی و دستگیر نمایند.


جاده شمالی مسجد جامع شهر هرات  منطقهء است که در گوشه یی از آن هنوز هم می توان به آسانی یونیفورم نظامی را به دست آورد.

شماری از دوکاندارانی که در این ساحه لباس ها و نشانه های نظامی را به فروش می رسانند در مصاحبه با کلید می گویند: وزارات داخله  برایشان جواز فعالیت داده است.

آنان تاکید دارند که این لباس ها را تنها برای افرادی می دوزند که کارت نظامی را داشته و موافقت قومندانی امنیه هرات را داشته باشند.


در همین حال وحید شیرزاد یکتن از فعالین مدنی در هرات به این باور است که سوء استفاده از لباس های نظامی باعث افزایش جرایم در این ولایت شده است.

او میگوید: شماری از افراد با استفاده از لباس های نظامی دست به سرقت و نا امنی ها می زنند که نیاز است در این راستا نیرو های امنیتی توجه جدی نمایند.


این درحالیست که ازسال ها بدین سو دست رسی آسان به یونیفورم نظامی وهمچنان سلاح درهرات؛ یکی ازنگرانی های باشندهای این ولایت بوده است.  

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.