گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

اعتراض شماری از ورزشکاران درهرات

ده ها تن از ورزشکاران و روسای فدراسیون های ورزشی هرات روز یک شنبه در یک تجمع اعتراضی در مقابل  ساختمان مقام ولایت، خواهان تعین یک فرد مسلکی و ورزشکار در راس آمریت ورزشی هرات شدند.

از یک سال بدینسو آمریت ورزشی هرات توسط قدیر جویا  سرپرست و معاون آمریت ورزشی هرات اداره میشود، و چند روز قبل نیز به منظور تعین آمر ورزشی هرات میان 4 تن از نامزدان این پست رقابت صورت گرفت که به گفته سرپرست آمریت ورزشی،حفیظ الله هروی در این پست برنده شده و به زودی به عنوان آمر ورزشی هرات آغاز به کار می کند.

اما به باور ورزشکارانی که دست به اعتراض زده اند این رقابت به صورت شفاف نبوده و باید در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

این ورزشکاران از فساد گسترده در  آمریت ورزش هرات خبر داده می گویند: باید فردی در راس آمریت ورزشی هرات انتخاب شود که از مشکلات ورزشکاران باخبر باشد.


در همین حال سرپرست آمریت ورزشی هرات از شفافیت امتحان رقابتی برگزار شده خبر داده میگوید: این امتحان با حضور نماینده هایی از مرکز، برخی از اعضای شواری ولایتی و نماینده مقام ولایت هرات برگزار شده است.

قدیر جویا سرپرست آمریت ورزشی هرات می گوید: کسانی که دست به اعتراض زده اند افراد محدودی اند که به خواسته های نا معقول شان رسیده گی نشده است.

او می افزاید : در حال حاضر در امریت ورزشی هرات کدام مشکلی وجود ندارد و قرار است به زودی آمر جدید این اداره که از طریق رقابت آزاد انتخاب شده است معرفی گردد.

آقای جویا تاکید دارد طی سال های اخیر ورزش  در ولایت هرات رشد قابل ملاحظه ایی داشته چانچه هم اکنون تیم های منتخب این ولایت در رشته های تکواندو، بسکتبال، وشو و پرورش اندام در سطح کشور مقام اول را دارند.


محمد نعیم بهیر سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات میگوید: امتحان رقابتی پست آمریت ورزشی هرات با حضور نماینده های هرات ومرکزکشوربه گونه شفاف برگزارشد مگربا آنهم به اعتراض ورزشکاران معترض رسیده گی خواهد شد.


این در حالیست که هم اکنون در ولایت هرات 46 رشته ورزشی وجود داشته  و هزاران تن در این رشته ها ورزش میکنند.

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 1 + ارسال نظر
هدایای تبلیغاتی یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 20:26 http://promotionalgifts24.ir

مطالب واقعا خوبی بود مرسی بابت همه چی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.