گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

توزیع40 هزار میتر برق طی سال جاری در هرات

با آنکه مسئولان اداره هرات – برشنا از شفاف بودن روند  توزیع میتر های برق برای متقاضیان سخن میزنند اما شماری از متقضیان میتر برق که در پشت دوازه ریاست برق هراتبه گرفتن میتر برق صف بستند، از غیر عادلانه بودن این پروسه انتقاد میکنند.

برخی از این متقاضیان ادعا دارند که از یک ماه بدینسو سرگردان اند و تا کنون موفق به گرفتن میتر برق نشده اند.

آنان از فعالیت کمیشن کاران در این اداره سخن زده میگویند: در صورت ادامه روند توزیع غیر عادلانه میتر برق، مجبورند تا به کمیشن کاران پول داده تا کارشان سریع ترانجام شود.

در همین حال مسئولان اداره هرات _ برشنا تاکید دارند که از آغاز این روند تا کنون 15 هزار و پنجصد پایه میتر را در چهارده ناحیه شهر هرات برای متقاضیان توزیع نموده اند.

به گفته مسئولان این اداره قرار است طی سال جاری حدود 40 هزارپایه میتر برق در شهر و ولسوالی هرات توزیع گردد.

وحید احمد کامرانی رئیس اداره هرات – برشنا با بیان این مطلب میگوید: از اول ماه جوزا تاکنون 14 ناحیه شهرهرات میتر برق توزیع شده وباختم ناحیه 15 دهم شهر، روند توزیع میتر برق در ولسوالی های این ولایت شروع خواهد شد.

به گفته کامرانی با توزیع این 40 هزار پایه میتر برق ولتاژ برق ضعیف نخواهد شد.

وحید احمد کامرانی ریس اداره هرات – برشنا ازمصرف رایگان برق سه صد فامیل درقریه "توتی چی" ولسوالی گلران هرات که زیر تسلط طالبان قراردارد اظهارنگرانی نموده میگوید به علت ناامنی ها به این ولسوالی سفرکرده نمیتوانند.

توریالی طاهری عضو شورای ولایتی هرات میگوید: روند توزیع میتر برق باید به صورت عادلانه باشد.

وی تاکید دارد تا کنون روند توزیع متر برق در شهر هرات نسبتا شفاف بوده و تلاش ها جریان دارد تا این پروسه در ولسوالی های هرات نیز به صورت عادلانه و شفاف انجام شود.

هر چند قبل از این نوسانات برق در هرات خسارات هنگفت مالی را به مردم وارد نموده بوده اما مسئولان اداره هرات_ برشنا تاکید می ورزند که پس از این ولتاژ برق هرات حتی در فصل زمستان هم ضعیف نخواهد شد.


گزارشی از معروف عطایی

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.