گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

یازدهمین سالگرد رادیو کلید هرات


28اسد سال 1384  رادیو کلید هرات با برنامه ها و گزارش های خبری، تحلیلی و تحقیقاتی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تعلیمی وتفریحی آغاز به نشرات نمود

با گذشت بیش از یک دهه از آغاز نشرات رادیو کلید هرات،این رسانه ی مردمی توانست جایگاه ویژه درمیان رسانه ها نزد مخاطبان خود پیداکند.

امروز 28 اسد مصادف با یازدهمین سالگرد نشرات این رسانه مردمی و پرمخاطب است.

آوردن تغییر مثبت در جامعه، افزایش سطح آگاهی و مطرح سازی مشکلات و راه حل آن، از جمله اهداف رادیو کلید هرات بوده وبر مبنای همین اهداف فعالیت می نماید.

سید محمد رضا هاشمی مدیرمسول رادیو کلید هرات گفت: این رسانه  با حفظ ارزش های جامعه به دنبال تغییرات مثبت و رشد استعدادهای مخاطبانش و همچنین ایجاد فضای حمایت متقبال میان مخاطبان ورسانه است.

آقای هاشمی افزود: پس از این نیز رادیو کلید صدای مردم خواهد بود و درزمینه ایجاد تغییرات مثبت در جامعه گام های بیشتری بر خواهد داشت.

طی 11 سال گذشته رادیو کلید افراد زیادی را در بخش های مختلف استخدام نموده و همواره تلاش کرده تا فضای آسوده به منظور فعالیت ورشد استعداد های شان را فراهم نماید.

آزادی بیان یکی از دستاورد های حکومت در 15 سال اخیر می باشد.

در این مدت صد ها رسانه تصویری، صوتی و چاپی در بیشتر ولایات کشور شروع به فعالیت نمودند اما مشکلات امنیتی، تهدیدات خبرنگاران و عدم دست رستی به اطلاعات هنوز هم از چالش های اساسی رسانه ها در کشور گفته میشود.

بسیاری از فرهنگیان، مسئولان اداره مختلف دولتی و باشنده های هرات، رادیو کلید را یک رسانه پر مخاطب خوانده میگویند: این رسانه طی بیش از یک دهه فعالیت خود توانسته تغییرات اساسی را در بخش های مختلف به وجود آورد.

یکی از اهداف رادیو کلید هرات نشرات با کیفیت و پخش برنامه های موثر و مورد نیاز مردم بوده است اما تا چه حد این رسانه در ولایت هرات توانسته به اهداف خود دراین زمینه دست یابد؟

حامد مومن مسئول دفتر "نی" یا نهاد حمایت از رسانه های آزاد افغانستان در هرات به این باوراست فعالیت رسانه ها طی 15 سال گذشته در ولایت هرات قابل قبول بوده و رسانه ها توانسته اند دربخش اگاهی دهی واطلاع رسانی به مردم موفق عمل کنند

به گفته اقای مومن باآنکه هنوز هم مشکلات امنیتی و عدم دسترسی خبرنگاران به اطلاعات از مشکلات عمده خبرنگاران ورسانه ها میباشد اما رادیو کلید هرات توانسته با کارحرفه ای در اطلاع رسانی به موقع برای مخاطبان خود موفق عمل کند.

گفتنیست کلیدگروپ علاوه برداشتن استیش های محلی رادیو درهرات ،ننگرهار، کابل، خوست، قندهار، بلخ وغزنی ازطریق مجله های کلید ومرسل ،فصلنامه سپیده وهمچنان ویبسایت خبری تی کی جی نشرات دارد.


گزارشی از معروف عطایی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.