گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

معرفی شاروال جدید ولایت هرات

باگذشت بیشترازیک سال پیش بردامورشاروالی توسط سرپرست سرانجام انجینرفرهاد نیایش به حیث شاروال جدید ولایت هرات به همکارانش معرفی وبکاراغازکرد.

مقام های محلی هرات می گویند: شاروال جدید هرات از میان شماری از کاندیدای این پست از سوی محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور انتخاب شده است.

محمد آصف رحیمی والی هرات تاکید می کند که مقام ریاست جمهوری بر مبنای پلان ها و استعداد های کاندیدان فرهاد نیایش را به صفت شاروال جدید هرات گماشته است.

وی همچنان انتخابا اقای نیایش را انتخاب بجا دانسته اظهارامیدواری مکیند تا شاروال جدید بتواندخدمات ارزنده را برای مردم هرات انجام دهد.


فرهاد نیایش در سال 2007 میلادی از پوهنزی انجینری هرات فارغ شد وسند ماستری خودرا ازکشورهندوستان در بخش منابع آبی بدست آورده است.

وی که اکنون شاروال و لایت هرات شده است تاکید دراد که شاروالی یکی از اداره های مهم باشد و او تلاش خواهد کرد تا در مدت زمان کاری خود در این پست مشکلات عمده را تشخیص و اصلاحاتی را روی دست گیرد.

وی می افزاید که برای بهتر شدن وضعیت شهر هرات و بهبود خدمات این اداره تلاش های جدی خواهد کرد.


از سویی هم کامران علیزایی رئیس شورای ولایتی هرات تاکید دارد که شاروال جدید هرات بر مبنای خواست مردم این ولایت از میان 5 تن از کاندیدای این پست انتخاب شده است.

وی شاروالی هرات را یکی از ادارات مهم و مردمی عنوان کرده میگوید: در راستای بهبود وضعیت شهر هرات نیاز است تا پلان های مفیدی از سوی این اداره روی دست گرفته شود.


از جانبی هم شهروندان هرات بر این باورند افرادی که قبلا در راس اداره شاروالی هرات قرار داشتند برخواسته ها و مشکلات مردم کمتر رسیدگی کردند.

انان از شاروال جدید این ولایت می خواهند تا پلان کاری منظم داشته و در زمینه ی رفع مشکلات عمده شهر هرات تلاش بیشتر نماید.


گفتنیست  فرهاد نیایش قبلا به حیث هماهنگ کننده بودجه کشورهسپانیا در غرب کشور ایفای وظیفه نموده است واینکه شاروال جدید دررفع مشکلات شهری وآنچه مربوط به شاروالی میشودتاچه اندازه موفق خواهد بود گذشت زمان پاسخ خواهد داد.

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.