گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ
گزارش های خبری

گزارش های خبری

مهم ترین گزارش های روز در این وبلاگ

آغازکارعملی عقب نشینی سرک مستوفیت –فرقه هرات تا دو روز دیگر

در ادامه برنامه توسعه ی سرک مرکزی شهر هرات که از چند ماه بد ینسو توسط شاروالی این ولایت آغاز شده قرار است تا 2 روز دیگر کار عقب نشینی بخش دوم سرک مرکزی شهر هرات شروع گردد.

مسئولان اداره شاروالی هرات میگویند:بخش دوم عقب نشینی سرک مرکزی شهر هرات از مستوفیت شروع الی فرقه ختم می گردد ؛وپس ازآن سرک فرقه -  شیدایی عقب نشینی خواهد شد.

غلام غوث نیکبین سرپرست اداره شاروالی هرات در مصاحبه با کلید گفت: پروسه ی استملاک ملکیت های باشنده های دو طرف سرک نیز جریان دارد؛ و شاروالی هرات تصمیم دارد تا در بدل املاک این افراد برایشان زمین در نواحی 11 و 12 شهر هرات مطابق به قانون استملاک توزیع نماید.

وی می افزاید: با شماری ازبزرگان دو طرف مسیرسرک مستوفیت – فرقه نشست های صورت گرفته و انان نیز آماده عقب نشینی هستند.

به گفته او سرک چوک گلها الی شیدایی که پروسه عقب نشینی آن چندی قبل شروع شده 24 کیلو متر می باشد و روند عقب نشینی و آسفالت آن چند ماه را در بر می گیرد.

به گفته آقای نیکبین مسولان کنسولگری ایران درهرات نیزتعهد نمودند تا درآینده نزدیک قسمتی ازساختمان کنسولگری را مطابق به ماسترپلان شهری هرات عقب نشینی دهند.

با این وجود خواستیم تا نظر مسئولان کنسولگری ایران را نیز با خود داشته باشیم ولی با تماس های مکرر موفق به انجام این کار نشدیم.

توریالی طاهری معاون شورای ولایتی هرات عقب نشینی برخی سرک های شهر هرات را یک نیاز می داند و تاکید دارد که مسئولان اداره شاروالی هرات باید در راستای استملاک ملکیت های مردم توجه جدی داشته باشد.

او می گوید: شماری از باشنده های دو طرف سرک مستوفیت – فرقه خواهان استملاک ملکیت های شان هستند و در صورت عدم استملاک آنان اماده عقب نشینی نیستند.

در همین حال شماری از باشنده های سرک مستوفیت – فرقه با استقبال از کار عقب نشینی سرک های شهر هرات می گویند: اماده همکاری با اداره شاروالی هستند.

آنان همچنان از اداره شاروالی هرات می خواهند تا ملکیت های دو طرف سرک مذکور استملاگ گردد.

کار عقب نشینی سرک مرکزی شهر هرات یکی ازجنجالی ترین برنامه های زیربنایی شاروالی هرات درتاریخ این ولایت میباشد که اغازکارعملی آن بااستقبال شمارزیادی ازمردم این ولایت قرارگرفت

گزارشی از معروف عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.